visitante ::
identificación
|
|||||||||||||||
Buscar | Enviar | Ayuda | Servicio de Bibliotecas | Sobre el DDD | Català English Español |
Página principal > Materiales académicos > Guías docentes > Mineralogia |
Título variante: | Mineralogy |
Título variante: | Mineralogía |
Fecha: | 2020-21 |
Resumen: | 1. Aprendre el concepte de mineral i els seus processos de formació més bàsics. 2. Comprendre la relació entre estructura i propietats dels minerals. 3. Conèixer els principals grups de minerals, en particular la seva composició química, estructura, propietats i aplicacions. 4. Saber utilitzar les propietats dels minerals per la seva identificació i classificació, en mostra de mà i al microscopi de llum transmesa. 5. Reconèixer els principals minerals de l'escorça terrestre tant en mostra de mà com al microscopi de llum transmesa. |
Resumen: | 1. Aprender el concepto de mineral y sus procesos de formación más básicos. 2. Comprender la relación entre estructura y propiedades de los minerales. 3. Conocer los principales grupos de minerales, en particular su composición química, estructura, propiedades y aplicaciones. 4. Saber utilizar las propiedades de los minerales para su identificación y clasificación, en muestra de mano y al microscopio de luz transmitida. 5. Reconocer los principales minerales de la corteza terrestre tanto en muestra de mano como al microscopio de luz transmitida. |
Derechos: | Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Lengua: | Català, anglès, castellà |
Titulación: | Geologia [2500254] |
Plan de estudios: | Grau en Ciències Ambientals i Grau en Geologia [1208] ; Grau en Ciències Ambientals i Grau en Geologia [1436] ; Grau en Geologia [817] |
Documento: | Objecte d'aprenentatge |
Català 4 p, 102.1 KB |
Anglès 4 p, 101.2 KB |
Castellà 4 p, 101.8 KB |