Hacia un enfoque más crítico del trabajo de laboratorio
Hodson, D. (The Ontario Institute for Studies in Education (Toronto, Canadà))
Data: |
1994 |
Resum: |
The tradition which has assumed since the past century the central role of practical work in science education, is argued in this paper. The author reviews the assumptions that justify the educational benefits of practical work, and he does a critical scrutiny of its use and misuse in science education. |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Llengua: |
Castellà |
Document: |
Article ; recerca ; Versió publicada |
Matèria: |
Tècniques de laboratori ;
Conxeixements científics ;
Mètode científic ;
Adquisició d'habilitats ;
Treball pràctic ;
Naturalesa de la ciència |
Publicat a: |
Enseñanza de las ciencias, V. 12 n. 3 (1994) p. 299-313, ISSN 2174-6486 |
Adreça original: https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/21370
Adreça original: https://ensciencias.uab.cat/article/view/v12-n3-hodson
DOI: 10.5565/rev/ensciencias.4417
El registre apareix a les col·leccions:
Articles >
Articles publicats >
Enseñanza de las cienciasArticles >
Articles de recerca
Registre creat el 2008-01-10, darrera modificació el 2024-05-26