Google Scholar: cites
Curso de ingreso en química a la universidad : un espacio de revisión y aprendizaje conceptual
Raviolo, Andrés
Andrade Gamboa, J.

Data: 1994
Resum: In this article we report a didactic experience, based on a contructivist approach we carried forward in a chemistry classroom in the University Admittance Course, with the aim to promote conceptual revision and learning. Essentially two basic conceptual cores (discontinue nature of matter and conservations of matter properties) were taken into account. We started from previous ideas and pupils' difficulties. Several methodological strategies to overcome them were developed.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Estratègies deductives i matemàtiques ; Aprenentatge conceptual ; Aprenentatge memorístic ; Lleis físico-químiques ; Adquisició d'habilitats
Publicat a: Enseñanza de las ciencias, V. 12 n. 3 (1994) p. 361-368, ISSN 2174-6486

Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/21376
Adreça original: https://ensciencias.uab.cat/article/view/v12-n3-raviolo-andrade
DOI: 10.5565/rev/ensciencias.4423


6 p, 252.3 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Enseñanza de las ciencias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2008-01-10, darrera modificació el 2023-03-07



   Favorit i Compartir