Introducció a l'Econometria [104874]
Andrés Martínez, Raquel
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències

Título variante: Introduction to Econometrics
Título variante: Introducción a la Econometría
Fecha: 2020-21
Resumen: L'objectiu fonamental del curs és dotar als alumnes de coneixements bàsics (teòrics i pràctics) de l'anàlisi economètrica de models uniecuacionals. L'alumne adquirirà la capacitat necessària per realitzar l'especificació, l'estimació i la contrastació de models i estudis economètrics aplicats, així com la capacitat per interpretar resultats economètrics generals.
Resumen: El objetivo fundamental del curso es dotar a los alumnos de conocimientos básicos (teóricos y prácticos) del análisis econométrico de modelos uniecuacionals. El alumno adquirirá la capacidad necesaria para realizar la especificación, la estimación y el contraste de modelos y estudios econométricos aplicados, así como la capacidad para interpretar resultados econométricos generales.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català, anglès, castellà
Titulación: Estadística Aplicada [2503852]
Plan de estudios: Grau en Estadística Aplicada [1424]
Documento: Objecte d'aprenentatge



Català
5 p, 106.3 KB

Anglès
5 p, 104.9 KB

Castellà
5 p, 105.7 KB

El registro aparece en las colecciones:
Materiales académicos > Guías docentes

 Registro creado el 2020-07-17, última modificación el 2023-01-28



   Favorit i Compartir