Psicologia evolutiva II: de l'adolescència a la vellesa [101727]
Serrano Pau, Carrasumada
Arozarena Cañamares, Maria Esther
Escotorin Soza, G. Pilar
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia

Títol variant: Developmental Psychology 2: from Adolescence to Old Age
Títol variant: Psicología evolutiva II: de la adolescencia a la vejez
Data: 2020-21
Resum: Contextualització: L'assignatura parteix de la concepció de que la persona es desenvolupa al llarg de tota la seva vida, per tant, està immersa en un procés de canvi continu, canvis que afecten a diferents àmbits de la persona, àmbit físic, cognitiu, afectiu i psicosocial. Per tant, l'assignatura segueix un enfocament del desenvolupament de la persona al llarg del seu cicle vital. Objectius formatius de l'assignatura: - Aprofundir en el desenvolupament humà des de l'adolescència fins a la vellesa. - Fomentar el coneixement dels canvis i continuïtats que es produeixen en l'àmbit físic des de l'adolescència fins a l'envelliment. - Fomentar el coneixement dels canvis i continuïtats que es produeixen en l'àmbit cognitiu des de l'adolescència fins a al final del procés vital. 1 - Fomentar el coneixement dels canvis i continuïtats que es produeixen en l'àmbit afectiu i psicosocial des de l'adolescència fins a la vellesa. - Promoure en l'alumnat el coneixement racional i el sentit crític cap a la realitat actual, perquè pugui comprendre la societat i sàpiga transmetre-la de manera comprensible als altres. - Ser capaç d'analitzar material relacionat amb la materia.
Resum: Contextualización: La asignatura parte de la concepción de que la persona se desarrolla a lo largo de tod Por lo tanto, la asignatura sigue un enfoque del desarrollo de la persona a lo largo de Objetivos formativos de la asignatura: - Profundizar en el desarrollo humano desde la adolescencia hasta la vejez. - Fomentar el conocimiento de los cambios y continuidades que se producen en el ám - Fomentar el conocimiento de los cambios y continuidades que se producen en el ám - Fomentar el conocimiento de los cambios y continuidades que se producen en el ám 1 - Fomentar el conocimiento de los cambios y continuidades que se producen en el ám - Promover en el alumnado el conocimiento racional y el sentido crítico hacia la realid - Ser capaz de analizar material relacionado con la materia.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català, anglès, castellà
Titulació: Logopèdia [2500893]
Pla d'estudis: Màster Universitari en Trastorns de la Comunicació i del Llenguatge [1336] ; Grau en Logopèdia [1383] ; Màster Universitari en Trastorns de la Comunicació i del Llenguatge [1463] ; Grau en Logopèdia [828]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
5 p, 104.4 KB

Anglès
5 p, 103.9 KB

Castellà
4 p, 103.1 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2020-07-24, darrera modificació el 2023-01-27



   Favorit i Compartir