Ensenyament i aprenentatge del coneixement del medi natural, social i cultural [102046]
González-Valencia, Gustavo A
Junyent i Pubill, Mercè
Domènech Casal, Jordi
Canals Cabau, Maria Roser
de Britos Marsal, Carolina
Cantero Riveros, Beatriz
Anguera Cerarols, Carles
Gil Carmona, Francisco
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Título variante: Teaching and Learning of the Natural, Social and Cultural Environment
Título variante: Enseñanza y aprendizaje del conocimiento del medio natural, social y cultural
Fecha: 2020-21
Resumen: Analitzar el currículum d'Educació Primària en relació al Coneixement del Medi Natural, Social i Cultural. Interpretar el currículum en funció dels diversos criteris que es poden tenir en compte per seleccionar, organitzar o seqüenciar els continguts escolars relatius a l'estudi de la natura i la societat. Identificar i valorar les aportacions de les ciències experimentals a l'ensenyament i l'aprenentatge, per a la definició d'una ciència escolar. Identificar i valorar les aportacions de les ciències socials, la geografia i la història a l'ensenyament i l'aprenentatge, per a la construcció a l'escola d'un espai geogràfic, d'un temps històric i d'uns estudis socials a l'escola. Valorar la igualtat entre tots els éssers humans incorporant la perspectiva de gènere.
Resumen: Analizar el currículo de Educación Primaria relacionado con el Conocimiento del Medio Natural, Social y Cultural. Interpretar el currículo en función de los diversos criterios que se deben considerar para seleccionar, organizar o secuenciar los contenidos escolares relativos al estudio de la naturaleza y la sociedad. Identificar y valorar las aportaciones de las ciencias experimentales en la enseñanza y el aprendizaje, para la definición de una ciencia escolar. Identificar y valorar las aportaciones de las ciencias sociales, la geografía y la historia en la enseñanza y el aprendizaje, para la construcción en la escuela de un espacio geográfico, de un tiempo histórico y de unos estudios sociales en la escuela. Valorar la igualdad entre todos los seres humanos teniendo en cuenta la perspectiva de género.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català, anglès, castellà
Titulación: Educació Primària [2500798]
Plan de estudios: Grau en Educació Primària [1140] ; Màster Universitari en Recerca en Educació [1169] ; Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1283] ; Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363] ; Grau en Educació Primària [896]
Documento: Objecte d'aprenentatge



Català
5 p, 108.4 KB

Anglès
5 p, 107.8 KB

Castellà
5 p, 107.1 KB

El registro aparece en las colecciones:
Materiales académicos > Guías docentes

 Registro creado el 2020-07-24, última modificación el 2023-07-22



   Favorit i Compartir