Google Scholar: cites
Análisis de errores conceptuales en geología a partir de las expresiones gráficas de los estudiantes
Lillo Beviá, J.

Data: 1994
Resum: Detection of misconceptions by pupil's drawings permits us to have evidence of some misconceptions wich would have gone unnoticed interpreting only their vocal or writing expressions. Investigation on fossil and fossilisation, internal structure of the Earth, origin of mountains and others, reinforces the previous affirmation and permits us to recommend the non-utilisation of sequential drawings containing high conceptual charge, in order to simplify complex geological processes, because that simplification generates new misconceptions.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Estructura interna de la terra ; Origen de les roques ; Origen dels fòssils ; Origen de les muntanyes ; Dibuixos seqüencials ; Errors conceptuals ; Seqüències sedimentàries de l'origen del carbó ; Formació d'escull ; Origen del sistema solar
Publicat a: Enseñanza de las ciencias, V. 12 n. 1 (1994) p. 39-44, ISSN 2174-6486

Adreça original: https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/21327
Adreça original: https://ensciencias.uab.cat/article/view/v12-n1-lillo
DOI: 10.5565/rev/ensciencias.4482


6 p, 187.0 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Enseñanza de las ciencias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2008-01-15, darrera modificació el 2022-03-06



   Favorit i Compartir