Speaking Assessment and technology : how can digital tools improve teachers' resources in relation to speaking assessment?
Sànchez Leiva, Juli
Dooly, Melinda
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials

Data: Juny 2020
Descripció: 49 p.
Resum: The present research wants to analyse the oral features that can be detected in a face- to-face oral examination which could also be used to sustain the communication in an online version of the same speaking exam. The current situation presented after the spread of COVID-19 has given teachers the possibility to (re-)discover the benefits and challenges of technology to help language teaching, assessment and learning. This is why the final objective of this dissertation attests how digital tools can improve teachers' resources in relation to speaking assessment and technology. The data collection has been carried out with 8 participants from 2nd of ESO from a Catalan High School.
Resum: La present investigació vol analitzar les característiques orals que es poden detectar en un examen oral presencial que també es podria utilitzar per mantenir la comunicació en una versió en línia del mateix examen oral. La situació actual presentada després de la difusió de COVID-19 ha donat als professors la possibilitat de (re-)descobrir els avantatges i desavantatges de la tecnologia per ajudar a l'ensenyament, l'avaluació i l'aprenentatge d'idiomes. És per això que l'objectiu final d'aquesta tesi demostra com les eines digitals poden millorar els recursos del professorat en relació amb l'avaluació i la tecnologia de la parla. La recollida de dades s'ha realitzat amb 8 participants de 2n d'ESO d'un institut de secundària català.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Anglès
Col·lecció: Facultat de Ciències de l'Educació. Màster universitari en formació de professorat d'educació secundària obligatòria
Document: masterThesis
Matèria: Educació secundària obligatòria ; Catalunya ; Anglès ; Exàmens, preguntes, etc. ; Tecnologia educativa ; Ensenyament virtual ; Avaluació ; Interacció didàctica ; Comunicació oral ; Competència comunicativa ; Speaking assessment ; Technology ; Oral features ; Digital exams ; Avaluació oral ; Tecnologia ; Característiques orals ; Exàmens digitals



49 p, 2.4 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de recerca i projectes de final de carrera > Ciències de l'Educació, TFM

 Registre creat el 2020-07-26, darrera modificació el 2021-05-30



   Favorit i Compartir