Epistemics in students' interactions in a collaborative context : a case study
Diez Alonso, Alejandra
Dooly, Melinda
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials

Data: Juny 2020
Descripció: 37 pag.
Resum: This master's dissertation examines the interaction between four Spanish students during an online conversation with three Swedish teenagers as part of a project in their EFL class. Focusing on the students' participation and what they say from a conversation and interaction analysis perspective, this paper aims to examine the interactants' roles when working collectively in their English class and to observe the epistemic stance and status of the different participants. The focus is, therefore, on knowledge. The present study shows how the students demonstrate having knowledge or not having it and the way in which that affects participation levels and task development.
Resum: Aquest treball de fi de màster examina les interaccions entre quatre estudiants espanyols durant una conversa en línia amb tres estudiants suecs com a part d'un projecte durant la seva classe d'anglès. Centrant-se en la participació dels estudiants i en allò que diuen des d'una perspectiva d'anàlisi de la conversa i d'interacció, aquest estudi pretén examinar els rols dels participants quan treballen col·lectivament i observar la seva posició i estatus epistèmic. El focus d'aquest treball es basa, per tant, en el coneixement. El present estudi mostra de quina manera els estudiants mostren tenir coneixement o no tenir-lo i la manera en què això afecta als nivells de participació i en el desenvolupament de la tasca.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Anglès
Col·lecció: Facultat de Ciències de l'Educació. Màster universitari en formació de professorat d'educació secundària obligatòria
Document: masterThesis
Matèria: Educació secundària obligatòria ; Anglès ; Anàlisi de la conversa ; Anàlisi del discurs ; Anàlisi del diàleg ; Tertúlies (Internet) ; Comunicació oral ; Competència comunicativa ; Interacció educativa ; Aprenentatge actiu ; Treball de grup en educació ; Educació Secundària Obligatòria ; Social interaction ; Epistemic stance and status ; K+ (knowing) ; K- (unknowing) ; EFL ; Collaborative tasks



37 p, 5.1 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de recerca i projectes de final de carrera > Ciències de l'Educació, TFM

 Registre creat el 2020-07-27, darrera modificació el 2021-05-30



   Favorit i Compartir