Data: |
2020 |
Descripció: |
44 pag. |
Resum: |
This dissertation explores dialogic teaching and learning as classroom management techniques and also as theory of education. This paper analyses some dialogic academia constructs, such as "blind-spots" and "ontological traps" and puts forward the claim that dialogic education helps to foster self-acknowledge and selfesteem. Doing so, it helps avoid conceptual traps and habits that can lead to school violence. As an example of "blind-spot" research in the classroom, offers a Teaching Unit designed for Secondary School students. |
Resum: |
Aquest treball de fi de màster explora l'aprenentatge i l'ensenyament dialògics com a mètodes de gestió de l'aula i també com a una teoria de l'educació. Analitza constructes de la literatura acadèmica dialògica, com ara "punts cecs" o "trampes ontològiques", i afirma que l'educació dialògica ajuda al desenvolupament de l'auto- coneixement i de l'auto-estima, al mateix temps que permet evitar trampes conceptuals i hàbits que poden conduir a violència escolar. Com a exemple d'exploració de "punts cecs" a l'aula, presenta una Unitat Didàctica dissenyada per a estudiants de secundària. |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Llengua: |
Anglès |
Col·lecció: |
Facultat de Ciències de l'Educació. Màster universitari en formació de professorat d'educació secundària obligatòria |
Document: |
Treball de fi de postgrau |
Matèria: |
Educació secundària sbligatòria ;
Anglès ;
Educació secundària obligatòria ;
Aules ;
Administració ;
Interacció educativa ;
Pedagogia crítica ;
Anàlisi de la conversa ;
Competència comunicativa ;
Educació inclusiva ;
Aprenentatge ;
Tècniques ;
Dialogic learning ;
Classroom management ;
Blind-spots ;
Interaction ;
Literature ;
Resources ;
Emotional competence ;
Teaching unit |