Estudi i desenvolupament d'un videojoc City Builder amb Unity
Raventós Llopart, Adrià
Sánchez Pujadas, Francisco Javier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació)
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria

Títol variant: Estudio y desarrollo de un videojuego City Builder con Unity
Títol variant: Study and development of a City Builder video game with Unity
Data: 2020
Resum: El projecte consisteix en el desenvolupament d'un videojoc del gènere City Builder amb el motor gràfic Unity. City Builder és un gènere de videojocs de simulació, centrat en la construcció i gestió d'una ciutat a partir dels edificis que construïm i petites microgestions de la ciutat. Cada tipus d'edifici té les seves funcionalitats úniques que aporten els elements claus necessaris per a poder desenvolupar la ciutat amb èxit. El projecte utilitza el motor gràfic Unity i C# com a llenguatge de programació. S'ha treballat amb la metodologia àgil Kanban. El resultat és un prototip jugable per a PC.
Resum: The project consists of the development of a video game of the City Builder genre with the Unity engine. City Builder is a genre of simulation video games, focused on building and managing a city from the buildings we build and small micromanages in the city. Each type of building has its own unique features that provide the key elements needed to be able to develop the city successfully. The project uses Unity engine and C# as the programming language. We have worked with the agile Kanban methodology. The result is an playable prototype for PC.
Resum: El proyecto consiste en el desarrollo de un videojuego del género City Builder con el motor gráfico Unity. City Builder es un género de videojuegos de simulación, centrado en la construcción y gestión de una ciudad a partir de los edificios que construimos y pequeñas microgestiones de la ciudad. Cada tipo de edificios tienes unas funcionalidades únicas que aportan los elementos clave necesarios para poder desarrollar la ciudad con éxito. El proyecto utiliza el motor gráfico Unity y C# como a lenguaje de programación. Se ha trabajado con la metodología ágil Kanban. El resultado es un prototipo jugable para PC.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Titulació: Grau en Enginyeria Informàtica [2502441]
Pla d'estudis: Enginyeria Informàtica [958]
Document: Treball final de grau ; Text
Àrea temàtica: Menció Enginyeria del Software
Matèria: Unity ; City ; Builder ; C# ; Videojoc ; Simulació ; Edifici ; Mapa ; Tile ; Construir ; Software ; Agile ; Kanban ; Dijkstra ; Videojuego ; Simulación ; Edificio ; Videogame ; Simulation ; Building ; Map ; Build



14 p, 1.5 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Escola d'Enginyeria. TFG

 Registre creat el 2020-09-02, darrera modificació el 2023-07-22



   Favorit i Compartir