Recerca Avançada [42230]
López Sintas, Jordi
Lamberti, Giuseppe
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa

Título variante: Advanced Research
Título variante: Investigación Avanzada
Fecha: 2020-21
Resumen: La presa de decisions en Màrqueting és cada vegada més complexa i requereix d'un major coneixement del consumidor, tant per entendre el seu comportament com per preveure-ho. En aquest mòdul s'aprofundirà en les eines imprescindibles tant per a una recollida d'informació fiable i valida com en el mètodes per la seva anàlisis per de sustentari una bona presa de decisions en màrqueting. Sòberden tant els mètodes qualitatives com el quantitatius i s'aborden els avanços metodològics resultat de les noves tecnologies. Tot això estarà emmarcat en uns treballs pràctics. Per la manipulació de dades i la seva anàlisi s'utilitzarà un entorn d'anàlisi de dades obert, gratuït i de lliure accés (programari R) amd diferents interficies gràfiques (Rstudio i Exploratory. io) que permetrà realitzar l'anàlisi de les dades disponibles per a la problemàtica plantejada. Per tant, aquesta part del mòdul serà eminentment pràctica i es durà a terme a l'aula d'informàtica.
Resumen: La toma de decisiones en Marketing es cada vez más compleja y requiere de un mayor conocimiento del consumidor, tanto para entender su comportamiento como para preverlo. En este módulo se profundizará en las herramientas imprescindibles tanto para una recogida de información fiable y valida como en el métodos para su análisis por sustentará una buena toma de decisiones en marketing. Sòberden tanto los métodos cualitativos como el cuantitativos y se abordan los avances metodológicos resultado de las nuevas tecnologías. Todo ello estará enmarcado en unos trabajos prácticos. Para la manipulación de datos y su análisis se utilizará un entorno de análisis de datos abierto, gratuito y de libre acceso (software R) amd diferentes interfaces gráficas (Rstudioy Exploratory. io) que permitirá realizar el análisis de los datos disponibles para la problemática planteada. Por lo tanto, esta parte del módulo será eminentemente práctica y se llevará a cabo en el aula de informática.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català, anglès, castellà
Titulación: Màrqueting [4313148]
Plan de estudios: Màster Universitari en Màrqueting [1093]
Documento: Objecte d'aprenentatge



Català
8 p, 112.1 KB

Anglès
8 p, 111.2 KB

Castellà
7 p, 112.4 KB

El registro aparece en las colecciones:
Materiales académicos > Guías docentes

 Registro creado el 2020-09-04, última modificación el 2023-01-22



   Favorit i Compartir