Música [44339]
Rey Garegnani, Mauricio
Calmell, Cèsar
Martinez Trabal, Santos
Roquer González, Jordi 1974-
Martínez García, Silvia
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Título variante: Music
Fecha: 2020-21
Resumen: Analitzar les definicions de música i la seva influència en la pràctica docent. Comprendre i valorar els canvis socials i culturals que influeixen en el consum musical i la relació de l'alumnat amb l'aprenentatge musical. Reconèixer el valor de la pràctica i l'educació musical com a portadora de significats socials i culturals. Conèixer diferents perspectives historiogràfiques per obtenir una visió crítica sobre la història de la música i la seva aplicació a l'aula. Adquirir una visió global dels recursos i aplicacions tecnològiques d'àudio i vídeo orientades a 1 Adquirir una visió global dels recursos i aplicacions tecnològiques d'àudio i vídeo orientades a l'educació musical a secundària i batxillerat. Desenvolupar una mirada crítica vers l'ensenyament de música a l'educació secundària i el batxillerat. Aprofundir en les característiques i condicionants del llenguatge musical produïts en diferents àmbits socioculturals. Identificar els processos que fonamenten les relacions entre les categories sòcio-culturals de gènere i les dinàmiques musicals en el context contemporani occidental. Reflexionar sobre la diversitat cultural relacionant els sistemes musicals e amb els seus respectius contextos de producció i recepció. Conèixer projectes d'innovació actius en el marc de l'educació musical a secundària.
Resumen: Analizar las definiciones de música y su influencia en la práctica docente. Comprender y valorar los cambios sociales y culturales que influyen en el consumo musical y la relación del alumnado con el aprendizaje musical. Reconocer el valor de la práctica y la educación musical como portadora de significados sociales y culturales. Conocer diferentes perspectivas historiográficas para obtener una visión crítica sobre la historia de la 1 Conocer diferentes perspectivas historiográficas para obtener una visión crítica sobre la historia de la música y su aplicación en el aula. Adquirir una visión global de los recursos y aplicaciones tecnológicas de audio y vídeo orientadas a la educación musical en secundaria y bachillerato. Desarrollar una mirada crítica ante la enseñanza de música en la educación secundaria y el bachillerato. Profundizar en les características y condicionantes del lenguaje musical producidos en diferentes ámbitos socioculturales. Identificar los procesos que fundamentan las relaciones entre las categorías socioculturales de género y las dinámicas musicales en el contexto contemporáneo occidental. Reflexionar sobre la diversidad cultural relacionando los sistemas musicales con sus respectivos contextos de producción y recepción. Conocer proyectos de innovación activos en el marco de la educación musical en secundaria.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català, anglès, castellà
Titulación: Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [4310486]
Documento: Objecte d'aprenentatge



Català
6 p, 108.9 KB

Anglès
5 p, 106.5 KB

Castellà
6 p, 108.6 KB

El registro aparece en las colecciones:
Materiales académicos > Guías docentes

 Registro creado el 2020-09-04, última modificación el 2023-09-06



   Favorit i Compartir