Aproximación a los problemas de aprendizaje de la estructura y formación del suelo en el alumnado de 12 a 17 años
Yus Ramos, R. (Centro de profesores de la Axarquía (Màlaga, Andalusia))
Rebollo Bueno, M. (Centro de profesores de la Axarquía (Màlaga, Andalusia))
Data: |
1993 |
Resum: |
In a longitudinal study, carried out with 12- 17 year old students, to know learning obstacles and their evolution through schooling years, on the scientific concept of soil, we have found important data of learning problems on these topics, showing the established inefficiency of transmission of scientific knowledge to conceptual change. Lastly, we point out some implications for the teaching and significative learning of these concepts. |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Llengua: |
Castellà |
Document: |
Article ; recerca ; Versió publicada |
Matèria: |
Concepte de sòl ;
Estructura del sòl ;
Profunditat del sòl ;
Edat del sòl ;
Origen del sòl ;
Factores edafogenètics ;
Edafogènesi ;
Intervenció humana al sòl ;
Processo ecoquímics |
Publicat a: |
Enseñanza de las ciencias, V. 11 n. 3 (1993) p. 265-280, ISSN 2174-6486 |
Adreça original: https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/21264
Adreça original: https://ensciencias.uab.cat/article/view/v11-n3-yus-rebollo
DOI: 10.5565/rev/ensciencias.4505
El registre apareix a les col·leccions:
Articles >
Articles publicats >
Enseñanza de las cienciasArticles >
Articles de recerca
Registre creat el 2008-01-17, darrera modificació el 2022-03-06