Contribuciones de la filosofía de la ciencia a la didáctica de las ciencias
Mellado Jiménez, Vicente (Universidad de Extremadura)
Carracedo, D.
Data: |
1993 |
Resum: |
In this article we show the importance of the philosophy science to found epistemologically science education. Later, we study the philosophical empiricist, rationalist schools and Popper, Lakatos, Kuhn, Laudan, Toulmin and Feyerabend. Finally, we establish analogies between the patterns of scientific knowledge in the studied schools and the patterns in scientific learning. |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Llengua: |
Castellà |
Document: |
Article ; recerca ; Versió publicada |
Matèria: |
Aprenentatge científic ;
Corrent empirista ;
Neopositivisme lògic ;
Idealisme transcendental ;
Analogies entre la filosofia de la ciència i l'aprenentatge ;
De les ciències ;
Analogies entre l'empirisme, racionalisme i aprenentatge de les ciències ;
Analogies entre les posicions constructivistes de la ;
Ciència i l'aprenentatge de les ciències |
Publicat a: |
Enseñanza de las ciencias, V. 11 n. 3 (1993) p. 331-339, ISSN 2174-6486 |
Adreça original: https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/21304
Adreça original: https://ensciencias.uab.cat/article/view/v11-n3-mellado-carracedo
DOI: 10.5565/rev/ensciencias.4514
El registre apareix a les col·leccions:
Articles >
Articles publicats >
Enseñanza de las cienciasArticles >
Articles de recerca
Registre creat el 2008-01-23, darrera modificació el 2024-05-26