Google Scholar: cites
Tendencias cognitivas y procesos de abstracción en el aprendizaje del Álgebra y de la Geometría
Filloy Yagüe, Eugenio

Data: 1993
Resum: In the present paper we discuss eleven kinds of phenomena which make themselves manifest at the time students are learning new mathematical concepts and operations. These phenomena can be observed both in the classroom and during clinical interviews. When learning mathematics, new rules are constantly being formed, due to the fact that new ways are found to extend conceptual networks previously developed. A central aspect in this point of view is the idea of sense, as opposed to meaning, when speaking about an MSS. In all the cornments, we have tried to distinguish between these two notions: meaning and sense.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Resolució d'equacions ; Teorema de Thales ; Sistemes matemàtics de signes (SMS) ; Abreviació de textos ; Dotació de sentits intermedis ; Abstracció i cognició ; Anàlisi historicocrític de texts matemàtics
Publicat a: Enseñanza de las ciencias, V. 11 n. 2 (1993) p. 160-166, ISSN 2174-6486

Adreça original: https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/21186
Adreça original: https://ensciencias.uab.cat/article/view/v11-n2-filloy
DOI: 10.5565/rev/ensciencias.4531


7 p, 399.1 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Enseñanza de las ciencias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2008-01-24, darrera modificació el 2023-02-08



   Favorit i Compartir