Google Scholar: cites
Young people's drinking habits
Roca, David (Universitat Autònoma de Barcelona)
Lázaro Pernias, Patrícia (Universitat Autònoma de Barcelona)
González Quesada, Alfonso (Universitat Autònoma de Barcelona)
Universitat Autònoma de Barcelona. SGR - Grup de Recerca en Publicitat i Relacions Públiques

Publicació: Universitat Autònoma de Barcelona, 2020
Resum: This table contains the coded data from the reception test linked to an experimental study on actual alcohol consumption among young people. This test was carried out for the research entitled "Brand name effects on alcohol counter-advertising behaviour". There are basic sociodemographic data of the subjects; data related to driving and data on drinking habits. The table also includes the opinion of the subjects after listen some advertising spots signed by different prescribers (Spanish Government Traffic Department (DGT), Alcoholics Anonymous (AA), Barna Beers (BB) or without attribution (control)). Finally, the data of the experiment on real consumption of alcoholic or non-alcoholic beverages are recorded, after listen to ads.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons en que s'entrega l'obra al domini públic. Podeu copiar, modificar, distribuir l'obra i fer-ne comunicació pública, fins i tot amb finalitat comercial, sense demanar cap mena de permís. Public domain
Llengua: Anglès
Document: Conjunt de dades
Matèria: Comsumption ; Youngs ; Alcohol
Obra relacionada: Amb aquestes dades s'ha elaborat un article que està en revisió per a la seva publicació a Health Communication

DOI: 10.5565/ddd.uab.cat/234008


20.6 KB

Readme
7.4 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Ciències socials i jurídiques > Grup de Recerca en Publicitat i Relacions Públiques (GRP)
Documents de recerca > Datasets

 Registre creat el 2020-11-18, darrera modificació el 2023-11-17



   Favorit i Compartir