Plan estratégico y de comunicación contra la despoblación rural en España
Villanova González, Carla
Sánchez Sancho, Ángel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Pla estratègic i de comunicació contra la despoblació rural a Espanya
Títol variant: Strategic and communication plan against rural depopulation in Spain
Data: 2020
Descripció: 234 pag.
Resum: Aquest treball, mitjançant la creació d'una associació, busca acabar amb la despoblació rural a Espanya i visibilitzar les zones rurals perquè es prenguin decisions pensant en el seu futur. Per a això, analitzarem el context actual de les zones menys poblades, també les associacions i moviments ja existents, definirem el target i crearem la imatge i identitat corporativa de la nostra associació. Per finalitzar, planejarem l'estratègia més adequada per aconseguir els objectius i definirem unes conclusions que ens permetran veure la viabilitat del pla.
Resum: Este trabajo, mediante la creación de una asociación, busca acabar con la despoblación rural en España y visibilizar las zonas rurales para que se tomen decisiones pensando su futuro. Para ello, se analizará el contexto actual de las zonas menos pobladas, también las asociaciones y movimientos ya existentes, definiremos el target y crearemos la imagen e identidad corporativa de la asociación. Finalmente, planearemos la estrategia más adecuada según los objetivos y definiremos unas conclusiones que nos permitirán ver la viabilidad del plan.
Resum: This work, through the creation of an association, seeks to end rural depopulation in Spain and make rural areas visible so that decisions are made thinking about their future. For this, the current context of the least populated areas will be analyzed, as well as existing associations and movements, we will define the target and create the image and corporate identity of the association. Finally, we will plan the most appropriate strategy according to the objectives and define some conclusions that will allow us to see the viability of the plan.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Pla d'estudis: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Treball de recerca ; Treball final de grau ; Text
Matèria: Publicitat ; Migració rural ; Espanya ; Pla de comunicació



234 p, 52.3 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2020-12-07, darrera modificació el 2022-05-01



   Favorit i Compartir