Impacto en la operativa del Aeropuerto Adolfo Suárez Madrid-Barajas ante el restablecimiento de controles en las fronteras interiores de la UE
Almazán, Alberto
Moreno Ortiz, Romualdo, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Telecomunicació i Enginyeria de Sistemes)
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria

Títol variant: Impacte en l'operativa de l'Aeroport Adolfo Suárez Madrid-Barajas davant el restabliment de controls en les fronteres interiors de la UE
Títol variant: Impact on the operation of the Adolfo Suárez Madrid-Barajas airport upon the restoration of controls at the internal borders of the UE
Data: 2020
Resum: Els Acords de Schengen, emmarcats en l'àmbit de la Unió Europea, permet als passatgers beneficiaris dels mateixos evitar els controls de passaports entre les seves fronteres interiors, inclosos els passos fronterers en els aeroports internacionals. Les grans infraestructures de l'Espai Schengen, com és el cas de l'Aeroport Adolfo Suárez Madrid-Barajas, estan configurades de manera que els fluxos de passatgers de vols nacionals o de la resta de països Schengen són indistingibles. Aquest treball estudia l'impacte a l'aeroport de el restabliment de controls a les fronteres interiors de la Unió Europea i proposa les actuacions necessàries per mantenir un Nivell de Servei adequat dins del marc normatiu pertinent.
Resum: El Acuerdo de Schengen, enmarcado en el ámbito de la Unión Europea, permite a los pasajeros beneficiarios del mismo evitar los controles de pasaportes entre sus fronteras interiores, incluidos los pasos fronterizos en los aeropuertos internacionales. Las grandes infraestructuras del Espacio Schengen, como es el caso del Aeropuerto Adolfo Suárez Madrid-Barajas, están configuradas de tal manera que los flujos de pasajeros de vuelos nacionales o del resto de países Schengen son indistinguibles. Este trabajo estudia el impacto en el aeropuerto del restablecimiento de controles en las fronteras interiores de la Unión Europea y propone las actuaciones necesarias para mantener un Nivel de Servicio adecuado dentro del marco normativo pertinente.
Resum: The Schengen Agreement, framed within the scope of the European Union, allows beneficiary passengers to avoid passport controls between their internal borders, including border crossings at international airports. The large infrastructures of the Schengen Area, like the Adolfo Suárez Madrid-Barajas Airport, are configured in such a way that the passenger flows from domestic flights or from the rest of Schengen countries are indistinguishable. This project studies the impact on the airport of the reestablishment of controls at the internal borders of the European Union and proposes the necessary actions to maintain an adequate Level of Service within the pertinent regulatory framework.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Titulació: Màster en Gestió Aeronàutica [4313785]
Pla d'estudis: Màster en Gestió Aeronàutica [1171]
Document: Treball final de grau ; Text
Matèria: Aeroport Adolfo Suárez Madrid-Barajas ; Schengen ; Control ; Frontera ; Passaport ; Nivell de Servei ; Aeropuerto Adolfo Suárez Madrid-Barajas ; Pasaporte ; Nivel de Servicio ; Adolfo Suárez Madrid-Barajas Airport ; Border ; Passport ; Level of Service



82 p, 3.2 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Escola d'Enginyeria. TFG

 Registre creat el 2020-12-07, darrera modificació el 2022-05-01



   Favorit i Compartir