Indagar a les aules per construir coneixement científic
Márquez, Conxita (Universitat Autònoma de Barcelona)

Data: 2020
Resum: Entenem la indagació com una activitat manipulativa i cognitiva que promou que els nens i nenes busquin evidències que recolzin o no allò que pensen. Es presenten i exemplifiquen les preguntes que guien el procés d'indagació: Què vull investigar? què necessito? què faré? què crec que passarà? i perquè crec que passarà? i finalment què ha passat? i com és que ha passat?.
Nota: Activitat cofinançada pel Ministerio de Educación y Formación Profesional i pel Fons Social Europeu. "Programa Operativo de Empleo, Formación y Educación" POEFE (Fons Social Europeu 2014-2020)
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Col·lecció: Medi-Steam per un futur possible. CESIRE

Adreça alternativa: https://drive.google.com/file/d/1ymT6P_JswTKasfv-pXHGDrCwR0WuGMS7/view




Indagar a les aules per construir coneixement científic

El registre apareix a les col·leccions:
Documents gràfics i multimèdia > Vídeos

 Registre creat el 2020-12-14, darrera modificació el 2022-03-05



   Favorit i Compartir