Análisis de Contenido de Redes Sociales de Pequeñas y Medianas Empresas del Sector Turístico
Carrillo Enríquez, Cecilia
Guerrero Solé, Frederic, dir.
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Data: 2019
Descripció: 57 pag.
Resum: Participar activamente en las redes sociales es indispensable especialmente para las Pymes, que buscan posicionarse en la mente del consumidor, generar mejor comunicación y mayor alcance optimizando sus limitados recursos. Para las empresas turísticas es aún más esencial y les permite atraer potenciales clientes dentro del país en el que operan y en diversas partes del mundo. El presente trabajo analiza perfiles y contenidos publicados en Facebook e Instagram, orientado a pequeñas y medianas empresas del sector turístico de España y Guatemala. Como resultado se identificaron características y oportunidades, enfocados a contenidos con mayor impacto y alcance.
Resum: Participar activament a xarxes socials és indispensable especialment per a les Pimes, que busquen posicionar-se en la ment del consumidor, generar millor comunicació i major abast optimitzant els seus limitats recursos. Per a les empreses turístiques és encara més essencial i els permet atreure potencials clients dins del país en el qual operen i en diverses parts del món. El present treball analitza perfils i continguts publicats en Facebook i Instagram, orientat a petites i mitjanes empreses del sector turístic d'Espanya i Guatemala. Com a resultat es van identificar característiques i oportunitats, enfocats a continguts amb major impacte i abast.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Treball de fi de postgrau
Matèria: Xarxes socials ; Pimes ; Turisme ; Estratègia de continguts ; Facebook ; Instagram



57 p, 1.3 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de recerca i projectes de final de carrera > Ciències de la Comunicació. TFM

 Registre creat el 2020-12-15, darrera modificació el 2023-02-27



   Favorit i Compartir