Google Scholar: cites
Los exámenes de Física en la enseñanza por transmisión y en la enseñanza por investigación
Alonso Sánchez, M.
Gil, D.
Martínez Torregrosa, J.

Data: 1992
Resum: In this paper we show the results of a comparative ancilysis between ordinary tests of Physics and Chemistry and the ones used from a constructivist view. The study is focused in two aspects: firstly, it aims to show that the constructivist conception of leaming imposes considerable modifications in the tests content; secondly it highlights the deficiencies found in the tests designed after constructivist teaching. These deficiencies will just be solved by an investigation mainly aimed to assessment transformation.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Avaluació del procés d'ensenyament-aprenentatge ; Classes de física i química ; Aprenentatge significatiu ; Resolució de problemes ; Proves de selectivitat ; Operativització de les hipòtesis ; Model d'ensenyament per investigació ; Ensenyament per transmissió ; Aprenentatge repetitiu ; Activitats d'autoregulació ; OPFRATIVIZACI~ND E LAS HIP~TESIS
Publicat a: Enseñanza de las ciencias, V. 10 n. 2 (1992) p. 127-138, ISSN 2174-6486

Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/39813
Adreça original: https://ensciencias.uab.cat/article/view/v10-n2-alonso-gil-martinez
DOI: 10.5565/rev/ensciencias.4660


12 p, 648.7 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Enseñanza de las ciencias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2008-01-30, darrera modificació el 2021-12-12



   Favorit i Compartir