![]() |
|||||||||||||||
![]() |
Cerca | Lliura | Ajuda | Servei de Biblioteques | Sobre el DDD | Català English Español |
Pàgina inicial > Articles > Articles publicats > Los mapas conceptuales de J.D. Novak como instrumentos para la investigación en didáctica de las ciencias experimentales |
Data: | 1992 |
Resum: | This article is a review of Novak's «concept mapping», used as a tool for didactical research. It emphasizes its efficiency, especially with topics related to teachingpearning processes and planning of both curriculum and instruction. A list of bibliographical references has been carefully selected. |
Drets: | Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Llengua: | Castellà |
Document: | Article ; recerca ; Versió publicada |
Matèria: | Aprenentatge memorístic ; Aprenentatge significatiu ; Metaprenentatge ; Teoria de Ausubel ; Diagrames de fluxe ; Disseny de material curricular ; Pràctiques de laboratori |
Publicat a: | Enseñanza de las ciencias, V. 10 n. 2 (1992) p. 148-158, ISSN 2174-6486 |
11 p, 558.4 KB |