Google Scholar: cites
Los mapas conceptuales de J.D. Novak como instrumentos para la investigación en didáctica de las ciencias experimentales
González García, Fermín.

Data: 1992
Resum: This article is a review of Novak's «concept mapping», used as a tool for didactical research. It emphasizes its efficiency, especially with topics related to teachingpearning processes and planning of both curriculum and instruction. A list of bibliographical references has been carefully selected.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Aprenentatge memorístic ; Aprenentatge significatiu ; Metaprenentatge ; Teoria de Ausubel ; Diagrames de fluxe ; Disseny de material curricular ; Pràctiques de laboratori
Publicat a: Enseñanza de las ciencias, V. 10 n. 2 (1992) p. 148-158, ISSN 2174-6486

Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/39815
Adreça original: https://ensciencias.uab.cat/article/view/v10-n2-gonzalez
DOI: 10.5565/rev/ensciencias.4662


11 p, 558.4 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Enseñanza de las ciencias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2008-01-30, darrera modificació el 2022-02-19



   Favorit i Compartir