![]() |
|||||||||||||||
![]() |
Cerca | Lliura | Ajuda | Servei de Biblioteques | Sobre el DDD | Català English Español |
Pàgina inicial > Articles > Articles publicats > El modelo constructivista y las relaciones ciencia/técnica/sociedad |
Data: | 1992 |
Resum: | The importance of the relations Science/Technology/Society with teaching and its convergence with the constructivist model in the science teaching-learning process, is shown in this paper. In the same way, the consequences to the students arisen from the lack of these relations in the daily teaching, are also shown. |
Drets: | Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Llengua: | Castellà |
Document: | Article ; recerca ; Versió publicada |
Matèria: | Supremacia dels llibres de text ; Empirisme ; Física i química ; Opinió tòpica sobre els científics ; Bombes atòmiques ; Avenços mèdics ; Electricitat ; Energia nuclear ; Revolució industrial |
Publicat a: | Enseñanza de las ciencias, V. 10 n. 2 (1992) p. 181-186, ISSN 2174-6486 |
6 p, 304.1 KB |