Google Scholar: cites
Aproximación al conocimiento práctico personal de los profesores de Matemáticas de EGB
Blanco Nieto, L.

Data: 1992
Resum: This work is placed in the teacher thinking paradigm and wants to show some outcomes from a research in teacher training in order to study the teachers' personal practical knowledge. We have used the qualitative method, mainly, the classroom observation, the interview, and the stimulated recall. It is specifically about two examples of mathematics teaching: the teaching of mathematical concepts and problem solving in primary schools.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Principi de variabilitat matemàtica ; Resolució de problemes ; Identificació de dades i incògnita ; Anàlisi del problema ; Ensenyament de les matemàtiques
Publicat a: Enseñanza de las ciencias, V. 10 n. 2 (1992) p. 195-200, ISSN 2174-6486

Adreça alternativa: https://www.raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/39821
Adreça original: https://ensciencias.uab.cat/article/view/v10-n2-blanco
DOI: 10.5565/rev/ensciencias.4668


6 p, 331.6 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Enseñanza de las ciencias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2008-01-30, darrera modificació el 2021-08-28



   Favorit i Compartir