Data: |
1992 |
Resum: |
This work is placed in the teacher thinking paradigm and wants to show some outcomes from a research in teacher training in order to study the teachers' personal practical knowledge. We have used the qualitative method, mainly, the classroom observation, the interview, and the stimulated recall. It is specifically about two examples of mathematics teaching: the teaching of mathematical concepts and problem solving in primary schools. |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades.  |
Llengua: |
Castellà |
Document: |
Article ; recerca ; Versió publicada |
Matèria: |
Principi de variabilitat matemàtica ;
Resolució de problemes ;
Identificació de dades i incògnita ;
Anàlisi del problema ;
Ensenyament de les matemàtiques |
Publicat a: |
Enseñanza de las ciencias, V. 10 n. 2 (1992) p. 195-200, ISSN 2174-6486 |