Google Scholar: cites
¿Qué hay que renovar en los trabajos prácticos?
González Eduardo, M. (Universidad Nacional de Córdoba (Argentina))

Data: 1992
Resum: The article starts presenting four innovative alternatives of practical work at the laboratory. After forestalling layouts intended to teach scientific procedures leaving out knowledge acquisition, we propound practical work, such as solving problems with capacity to grow building theoretical frames.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Didàctica de les ciències ; Habilitats ; Motivació ; Treballs de laboratori ; Activitats a-teòriques ; Desenvolupament de recursos ; Investigació didàctica
Publicat a: Enseñanza de las ciencias, V. 10 n. 2 (1992) p. 206-211, ISSN 2174-6486

Adreça alternativa: https://www.raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/39823
Adreça original: https://ensciencias.uab.cat/article/view/v10-n2-gonzalez1
DOI: 10.5565/rev/ensciencias.4670


6 p, 323.2 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Enseñanza de las ciencias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2008-01-31, darrera modificació el 2021-08-28



   Favorit i Compartir