Google Scholar: cites
Catastrofismo versus actualismo : implicaciones didácticas
Pedrinaci Rodríguez, Emilio (Instituto Andaluz de Formación del Profesorado (Sevilla, Andalusia))

Data: 1992
Resum: This paper analises the historic evolution of the «actualist» and "catastrophist" geologic interpretations, describes posible epistemologic obstacles and considers their treatment in the Secondary School.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Catastrofisme ; Uniformitarisme ; Actualisme ; Problemes tectònics ; Paleontologia ; Estratigrafia ; Geologia neocatastrofista ; Ciència i societat
Publicat a: Enseñanza de las ciencias, V. 10 n. 2 (1992) p. 216-222, ISSN 2174-6486

Adreça alternativa: https://www.raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/39825
Adreça original: https://ensciencias.uab.cat/article/view/v10-n2-pedrinaci
DOI: 10.5565/rev/ensciencias.4672


7 p, 440.4 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Enseñanza de las ciencias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2008-01-31, darrera modificació el 2021-08-28



   Favorit i Compartir