Google Scholar: cites
Cambiando las ideas sobre el cambio biológico
Jiménez Aleixandre, Mª P.

Data: 1991
Resum: Results of a study on the learning of Natural Selection are presented, focusing on the lines for the design of an instructional sequence used with secondary school students, taking into account the alternative ideas they use to interpret biological change. Some aspects of the conceptual change model are discussed, as well as the convenience of working other curricular topics with a similar methodology, from a perspective viewing educational problems related to complex causes.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Coneixement procedimental ; Coneixement declaratiu ; Canvi conceptual ; Captura conceptual ; Intercanvi ; Integració ; Model constructivista de l'aprenentatge ; Aprenentatge de la selecció natural ; Conflicte conceptual ; Ciència escolar
Publicat a: Enseñanza de las ciencias, V. 9 n. 3 (1991) p. 248-256, ISSN 2174-6486

Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/39899
Adreça original: https://ensciencias.uab.cat/article/view/v9-n3-jimenez
DOI: 10.5565/rev/ensciencias.4726


9 p, 513.6 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Enseñanza de las ciencias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2008-02-04, darrera modificació el 2022-02-19



   Favorit i Compartir