Plan de Empresa : DConcept
Carrió i García, Arnau
Garnatxe Masmitjà, Anna, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Pla d'Empresa : DConcept
Títol variant: Business plan : DConcept
Data: 2020
Descripció: 96 pag.
Resum: El treball és un pla d'empresa de DConcept, un mitjà online sobre música i cultura urbana. Aprofita l'afiançament del gènere per oferir contingut en format d'entrevista, així com musical, basant el seu model de negoci en el Branded Content. A través de la creació de contingut audiovisual, ofereix un producte innovador a un públic que augmenta la seva demanda.
Resum: El trabajo es un plan de empresa de DConcept, un medio online sobre música y cultura urbana. Aprovecha el afianzamiento del género para ofrecer contenido en formato entrevista y musical, basando su modelo de negocio en el Branded Content. A través de la creación de contenido audiovisual, ofrece un producto innovador a un público que aumenta su demanda.
Resum: This thesis is a business plan of DConcept, an online media platform about music and urban culture. It takes advantage of the rise of the genre to offer interviews and music videos, with Branded Content as the business model. Through audiovisual content creation, offers a new product to an audience that is increasing its demands.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Castellà
Titulació: Periodisme [2501933]
Pla d'estudis: Grau en Periodisme [971]
Document: Treball de projecte
Matèria: Comunicació en les organitzacions ; Imatge corporativa ; Comunicació ; Petites Empreses ; Publicitat ; Música urbana ; Mitjans digitals ; Màrqueting



96 p, 4.1 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2021-01-25, darrera modificació el 2022-10-22



   Favorit i Compartir