Google Scholar: cites
Análisis de la influencia de la construcción de mapas conceptuales sobre la estructura cognitiva en estudiantes de física
López Rupérez, Francisco (Instituto Español de París)

Data: 1991
Resum: In this work we investigated the effect of systematic hierarchical concept mapping by students in a COU (High School) Physics class on their cognitive structure. The results show no statistically significant influence of the treatment, but rather of personal study habits on the nurnber of response words. The results are discussed and constraints to the research procedure used are discussed.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Representació bidimensional d'un sistema conceptual ; Coneixement científic ; Coneixement declaratiu ; Treball personal ; Teoria de Ausubel ; Novack
Publicat a: Enseñanza de las ciencias, V. 9 n. 2 (1991) p. 135-144, ISSN 2174-6486

Adreça alternativa: https://www.raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/51373
Adreça original: https://ensciencias.uab.cat/article/view/v9-n2-lopez
DOI: 10.5565/rev/ensciencias.4704


10 p, 485.9 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Enseñanza de las ciencias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2008-02-06, darrera modificació el 2021-08-28



   Favorit i Compartir