Investigación de las ideas de los alumnos de enseñanza secundaria sobre la corriente eléctrica
Ruiz Sáenz de Miera, A. (I. B. Silverio Lanza (Getafe))
Rosado Barbero, Luis (Universidad Nacional de Educación a Distancia (Espanya))
Oliva, José Mª (I. B. Fuerte de Cortadura (Cádiz))
Data: |
1991 |
Resum: |
This paper deals with the ideas on electric current of secondary education (BUP and COU) students who have been given traditional tuition. The study was based on operi-choice questionnaires, word-choice tests and concept trees. The results obtained show that the students' experiential and environmental models acquired from their everyday physical and social experience are preserved throughout their secondary education. However, their vocabulary gradually conforms to the cscientific model» of electric current. |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades.  |
Llengua: |
Castellà |
Document: |
Article ; recerca ; Versió publicada |
Matèria: |
Electricitat ;
Arbres conceptuals ;
Matriu d'aproximació ;
Diagrames bidimensionals ;
Magnituds i unitats ;
Ús del voltímetre i l'amperímetre ;
Circuits ;
Corrent continua ;
Força electromotriu |
Publicat a: |
Enseñanza de las ciencias, V. 9 n. 2 (1991) p. 155-162, ISSN 2174-6486 |
Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/51376
Adreça original: https://ensciencias.uab.cat/article/view/v9-n2-ruiz-rosado-oliva
DOI: 10.5565/rev/ensciencias.4707
El registre apareix a les col·leccions:
Articles >
Articles publicats >
Enseñanza de las cienciasArticles >
Articles de recerca
Registre creat el 2008-02-06, darrera modificació el 2023-03-30