Google Scholar: cites
Investigación de las ideas de los alumnos de enseñanza secundaria sobre la corriente eléctrica
Ruiz Sáenz de Miera, A. (I. B. Silverio Lanza (Getafe))
Rosado Barbero, Luis (Universidad Nacional de Educación a Distancia (UNED))
Oliva Martínez, José Mª (I. B. Fuerte de Cortadura (Cádiz))

Data: 1991
Resum: This paper deals with the ideas on electric current of secondary education (BUP and COU) students who have been given traditional tuition. The study was based on operi-choice questionnaires, word-choice tests and concept trees. The results obtained show that the students' experiential and environmental models acquired from their everyday physical and social experience are preserved throughout their secondary education. However, their vocabulary gradually conforms to the cscientific model» of electric current.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Electricitat ; Arbres conceptuals ; Matriu d'aproximació ; Diagrames bidimensionals ; Magnituds i unitats ; Ús del voltímetre i l'amperímetre ; Circuits ; Corrent continua ; Força electromotriu
Publicat a: Enseñanza de las ciencias, V. 9 n. 2 (1991) p. 155-162, ISSN 2174-6486

Adreça alternativa: https://www.raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/51376
Adreça original: https://ensciencias.uab.cat/article/view/v9-n2-ruiz-rosado-oliva
DOI: 10.5565/rev/ensciencias.4707


8 p, 448.9 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Enseñanza de las ciencias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2008-02-06, darrera modificació el 2021-08-28



   Favorit i Compartir