El Inbound Marketing con The Cool Pool : la importancia del marketing de contenidos
Isart Juve, Aina
Martín Almansa, Xavier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
| Títol variant: |
L'Inbound Marketing amb The Cool Pool : la importància del màrqueting de continguts |
| Títol variant: |
Inbound Marketing with The Cool Pool : the importance of content marketing |
| Data: |
2020 |
| Descripció: |
241 pag. |
| Resum: |
Projecte en el qual s'explica i aplica la metodologia inbound al blog de la companyia Fluidra, The Cool Pool, amb l'objectiu d'arribar a un públic al qual actualment l'empresa no arriba directament. Amb un anàlisi prèvia, veurem com captar leads a través del màrqueting de continguts no només creant un calendari editorial sino també realitzant un estudi de paraules clau, pensant una millora tècnica del bloc, ideant una estratègia de lead nurturing i definint les xarxes sociales en les quals tindrem presència. |
| Resum: |
Proyecto en el que se explica y aplica la metodología inbound en el blog de la compañía Fluidra, The Cool Pool, con el objetivo de alcanzar un público al que actualmente la empresa no llega directamente. Con un análisis previo, veremos cómo captar leads a través del marketing de contenidos no solamente creando un calendario editorial sino también llevando a cabo un estudio de palabras clave, pensando una mejora técnica del blog, ideando una estrategia de lead nurturing y definiendo las redes sociales en las que tendremos presencia. |
| Resum: |
Project that explains and makes use of the inbound methodology in Fluidra company's blog, The Cool Pool, with the goal of reaching a target that the business wouldn't be able to directly approach. With a previous analysis, we will see how to generate leads through content marketing not only creating an editorial calendar, but also conducting a keyword research, contemplating a technical enhancement for the blog, conceiving a lead nurturing strategy and establishing in which social media The Cool Pool will be present. |
| Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria.  |
| Llengua: |
Castellà |
| Titulació: |
Periodisme [2501933] |
| Pla d'estudis: |
Grau en Periodisme [971] |
| Document: |
Treball de projecte |
| Matèria: |
Xarxes socials en línia ;
Màrqueting d'entrada ;
Màrqueting de continguts ;
Cercadors a Internet ;
Posicionament (Publicitat) ;
Fluidra |
El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca >
Treballs de Fi de Grau >
Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG
Registre creat el 2021-02-12, darrera modificació el 2025-03-29