Síntesis evolutiva de investigaciones en enseñanza de ciencias
Pessoa de Carvalho, Ana M. (Universidade de São Paulo. Faculdade de Educação)
Laburu, C. E. (Universidade de São Paulo. Faculdade de Educação)
Da Silva, D. (Universidade de São Paulo. Faculdade de Educação)
Mortimer, E. (Universidade de São Paulo. Faculdade de Educação)
Garrido, E. (Universidade de São Paulo. Faculdade de Educação)
Trivelato, J. (Universidade de São Paulo. Faculdade de Educação)
Bechara, L. (Universidade de São Paulo. Faculdade de Educação)
Data: |
1991 |
Resum: |
In this article, the working tearn, linked to Sao Paulo University, analizes the works of research that it is presently carrying out and displays its projects for the future. The works of research are made under two complementary lines: on the one hand, the thought in children and adolescents and, on the other, the evaluation of teaching methodologiec embodying results of the first line of research in their design that are based on constructivist proposals. |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades.  |
Llengua: |
Castellà |
Document: |
Article ; recerca ; Versió publicada |
Matèria: |
Psicogènesi ;
Desarrollo psicogenético de los conceptos a enseñar ;
Història de la ciència ;
Teoria piagetiana com a base de l'organització social ;
Paper del professor ;
Procés de construcció de coneixements |
Publicat a: |
Enseñanza de las ciencias, V. 9 n. 2 (1991) p. 169-174, ISSN 2174-6486 |
Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/51378
Adreça original: https://ensciencias.uab.cat/article/view/v9-n2-pessoalaburu-dasilva-etal
DOI: 10.5565/rev/ensciencias.4709
El registre apareix a les col·leccions:
Articles >
Articles publicats >
Enseñanza de las cienciasArticles >
Articles de recerca
Registre creat el 2008-02-06, darrera modificació el 2022-02-19