La planificación estratégica digital de las marcas en la industria del café : estudio de caso Nespresso
Serrat Valentin, Arnau
Lopes Da Silva, Elaine Aparecida, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
| Títol variant: |
La planificació estratègica digital de les marques a la indústria del café : estudi de cas Nespresso |
| Títol variant: |
Digital strategic planning of brands in the coffee industry : case study Nespresso |
| Data: |
2020 |
| Descripció: |
105 pag. |
| Resum: |
Aquesta investigació acadèmica vol demostrar la importància d'una bona planificació estratègica digital per atraure a les noves generacions al consum de café. Per aconseguir-ho, s'ha fet una recerca de fonts secundàries, una enquesta, dos focus group i dues entrevistes amb l'objectiu de millorar l'estratègia digital de Nespresso, la marca icònica de la industria cafetera. |
| Resum: |
Esta investigación acadèmica quiere demostrar la importancia de una buena planificación estratégica digital para atraer a las nuevas generaciones para el consumo de café. Para ello, se ha realizado una investigación de fuentes secundarias, una encuesta, dos focus group y dos entrevistas con el objetivo de mejorar la estrategia digital de Nespresso, la marca icónica de la industria cafetera. |
| Resum: |
This academic research wants to demostrate the importance of good digital strategic planning to attract the new generations for coffee consumption. To do this, I have done secondary sources research, a survey, two focus group and two interviews with the aim of improving the digital strategy of Nespresso, the iconic brand of the coffee industry. |
| Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria.  |
| Llengua: |
Castellà |
| Titulació: |
Periodisme [2501933] |
| Pla d'estudis: |
Grau en Periodisme [971] |
| Document: |
Treball final de grau ; Treball de recerca |
| Matèria: |
Xarxes socials en línia ;
Marca ;
Màrqueting digital ;
Posicionament ;
Nespresso |
El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca >
Treballs de Fi de Grau >
Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG
Registre creat el 2021-02-22, darrera modificació el 2025-03-29