Quatre poemes de William Carlos Williams
Parcerisas, Francesc 1944- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental)

Data: 1982
Resum: Exemplar dedicat a: Eivissa ciutat. Eivissa i Formentera bisbat.
Resum: William Carlos Williams, poeta nord-americà (1883-1963). Reconegut com un dels autors de més influència sobre les joves generacions, es destacà pel seu criteri poètic independent de les escoles acadèmiques i per l'intent d'aglutinar en la seva obra la multiplicitat de l'experiència de l'home del carrer. Conreà el teatre, l'assaig i la prosa i exercí com a metge. En aquesta petita mostra es posa de manifest una de les seves qualitats: la pinzellada impressionista, amarada de sensualitat i de joc de paraules, gairebé al límit de la destrucció de la sintaxi habitual.
Drets: Aquest material està protegit per drets d'autor i/o drets afins. Podeu utilitzar aquest material en funció del que permet la legislació de drets d'autor i drets afins d'aplicació al vostre cas. Per a d'altres usos heu d'obtenir permís del(s) titular(s) de drets.
Llengua: Català
Document: Article ; divulgació ; Versió publicada
Publicat a: Eivissa, Núm. 13 (1982) , p. 19, ISSN 2385-3476

Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Eivissa/article/view/113940


1 p, 39.4 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles de divulgació
Articles > Articles publicats

 Registre creat el 2021-02-25, darrera modificació el 2024-11-17



   Favorit i Compartir