Session 4. Training
Talaván Zanón, Noa (Universidad Nacional de Educación a Distancia (Espanya))
Rodríguez-Arancón, Pilar (Universidad Nacional de Educación a Distancia (Espanya))
Lertola, Jennifer (Università del Piemonte Orientale)
Van Hoecke, Senne M. (Universiteit Antwerpen)
Schrijver, Iris (Universiteit Antwerpen)
Robert, Isabelle (Universiteit Antwerpen)
Fascioli Álvarez, Florencia (Universidade de Vigo)
Rica Peromingo, Juan Pedro (Universidad Complutense de Madrid)

Data: 2021
Nota: Subtitling short films to improve writing and translation skills / Noa Talaván (Universidad Nacional de Educación a Distancia), Pilar Rodríguez-Arancón (Universidad Nacional de Educación a Distancia) ; Exploring audiovisual translation in vocational education and training: free commentary in teacher training / Jennifer Lertola (Università del Piemonte Orientale) ; The relation between subtitle reading, cognitive load and comprehension in Emi lecture / Senne M. Van Hoecke (University of Antwerp), Iris Schrijver (University of Antwerp), Isabelle R. Robert (University of Antwerp) ; Accessible filmmaker: towards the definition of a professional profile / Florencia Fascioli Álvarez (Universidade de Vigo & Universidad Católica del Uruguay). Chair: Juan Pedro Rica (Universidad Complutense de Madrid)
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Anglès
Col·lecció: M4All 9: Sketching tomorrow's mediascape
Document: Vídeo

9th International Conference Media 4 All: Sketching tomorrow's mediascape: https://ddd.uab.cat/record/236875


2 p, 92.9 KB

Subtitling short films to improve writing and translation skills

Exploring audiovisual translation in vocational education and training: free commentary in teacher training

The relation between subtitle reading, cognitive load and comprehension in Emi lecture

Accessible filmmaker: towards the definition of a professional profile

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Arts i humanitats > TransMedia Catalonia
Documents gràfics i multimèdia > Vídeos

 Registre creat el 2021-03-05, darrera modificació el 2024-09-13



   Favorit i Compartir