Carta de Greenpeace al Colectivo de Trabajadores Científicos por la Paz
Greenpeace España

Fecha: 1985
Descripción: 1p.
Resumen: Convocatòria a una reunió de treball convocada per Greenpeace amb motiu de la presència de membres del Centre d'Anàlisi i Programes Sanitaris (CAPS) a Madrid per fer públic un informe sobre Palomares. I llista d'entitats convocades.
Nota: Còpia en paper oxidat. Nombroses anotacions a tinta blava: Destinatari, adreça de destinatari, lloc, dia i hora de la reunió, telèfons i dues entitats més afegides a la llista de convocats.
Derechos: Aquest material està protegit per drets d'autor i/o drets afins. Podeu utilitzar aquest material en funció del que permet la legislació de drets d'autor i drets afins d'aplicació al vostre cas. Per a d'altres usos heu d'obtenir permís del(s) titular(s) de drets.
Lengua: Castellà
Documento: Text ; Carta
Materia: Colectivo de Trabajadores Científicos por la Paz



1 p, 225.1 KB

El registro aparece en las colecciones:
Fondos personales e institucionales > Jordi Bigues - Fondo Palomares

 Registro creado el 2021-04-29, última modificación el 2025-03-29



   Favorit i Compartir