Comerç exterior [101753]
Rosell Foxa, Jordi
Mundet Pons, Jordi
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Tècnica Superior d'Enginyeria

Título variante: Foreign Trade
Título variante: Comercio exterior
Fecha: 2021-22
Resumen: Els objectius generals de l'assignatura son: - Obtenir una visió general del processos d'internacionalització de les empreses - Comprendre la importància que te el Comerç Exterior en l'economia global Els objectius formatius de l'assignatura son: - entendre els elements claus en el procés d'internacionalització de les empreses; - conèixer les estratègies comercials internacionals de l'empresa; - saber formular un pla de negocis internacional; - entendre les normes internacionals acceptades per totes les parts involucrades en el transport internacional de mercaderies; - entendre les formes de pagament en el comerç exterior; - conèixer alguns característiques del nous mercats exteriors.
Resumen: The general objectives of the subject are: - Obtain an overview of the processes of internationalization of companies - Understand the importance of Foreign Trade in the global economy The training objectives of the subject are: - understand the key elements in the process of internationalization of companies; - know the international business strategies of the company; - know how to formulate an international business plan; - understand the international norms accepted by all the parties involved in the international transport of goods; - understand forms of payment in foreign trade; 1 - understand forms of payment in foreign trade; - know some characteristics of the new outer markets.
Resumen: Los objetivos generales de la asignatura son: - Obtener una visión general de los procesos de internacionalización de las empresas - Comprender la importancia que tiene el comercio exterior en la economía global Los objetivos formativos de la asignatura son: - entender los elementos claves en el proceso de internacionalización de las empresas; - conocer las estrategias comerciales internacionales de la empresa; - saber formular un plan de negocios internacional; - entender las normas internacionales aceptadas por todas las partes involucradas en el transporte internacional de mercancías; - entender las formas de pago en el comercio exterior; 1 - conocer algunos características del nuevos mercados exteriores.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català, anglès, castellà
Titulación: Grau en Gestió Aeronàutica [2501233]
Plan de estudios: Pla d' Estudis de Gestió Aeronàutica [829]
Documento: Objecte d'aprenentatge



Català
5 p, 104.3 KB

Anglès
5 p, 103.8 KB

Castellà
5 p, 103.1 KB

El registro aparece en las colecciones:
Materiales académicos > Guías docentes

 Registro creado el 2021-07-02, última modificación el 2024-01-27



   Favorit i Compartir