El Nou Consumidor [43402]
Lorite, Nicolàs
Morató, Jordi
Enrique, Ana Mª
Vinyals Ros, Albert
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: The New Consumer
Títol variant: El Nuevo Consumidor
Data: 2021-22
Resum: S'espera que al finalitzar el màster l'alumnat sigui capaç de: - Identificar els diferents tipus de consumidors i consumidores des del punt de vista persuasiu i psicològic. - Analitzar els hàbits de comportament i necessitats dels consumidors i les consumidores sota la perspectiva del "Shopper understanding studies". - Conèixer les noves tendències de consum i dels segments emergents. - Aplicar de forma estratègica la comunicació persuasiva adreçada al nou model de persona consumidora. - Conèixer la representació de la diversitat en la publicitat i els seus efectes dinamitzadors interculturals - Identificar la funció de la publicitat com a ens de transformació social en temes claus com la vulnerabilitat sociocultural i les malalties de transmissió sexual i causades per virus. 1 - Conèixer com les organitzacions defineixen el seu propòsit corporatiu alineat amb aquelles accions i / o comunicacions que s'articulen a favor de la dona, amb missatges que empoderen dones i nenes.
Resum: It is expected that by the end of the master's degree students will be able to: - Identify the different types of consumers and consumers from the persuasive and psychological point of view. - Analyze the behavior habits and needs of consumers and consumers under the perspective of "Shopper understanding studies". - Know the new consumer trends and emerging segments. - Strategically apply persuasive communication aimed at the new "consumer" and consumer model. - Know the representation of diversity in advertising and its intercultural dynamizinf effects. - Identify the role of advertising with a social transformation entity on key issues such as sociocultural vulnerability and sexually transmitted diseases and those caused by viruses. 1 - Know how organizations define their corporate purpose aligned with those actions and / or communications that are articulated in favor of women, with messages that empower women and girls.
Resum: Se espera que al finalizar el máster el alumnado sea capaz de: Identificar los diferentes tipos de consumidores y consumidoras desde el punto de vista persuasivo y psicológico. Analizar los hábitos de comportamiento y necesidades de los consumidores y las consumidoras bajo la perspectiva del "Shopper understanding studies". Conocer las nuevas tendencias de consumo y de los segmentos emergentes. Aplicar de forma estratégica la comunicación persuasiva dirigida al nuevo modelo de consumidor y consumidora. Conocer la representación de la diversidad en la publicidad y sus efectos dinamizadores interculturales. Identificar la función de la publicidad con ente de transformación social en temas claves como la vulnerabilidad sociocultural y las enfermedades de transmisión sexual y causadas por virus. Conocer cómo las organizaciones definen su propósito corporativo alineado con aquellas acciones y/o comunicaciones que se articulan a favor de la mujer, con mensajes que empoderan a mujeres y niñas.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català, anglès, castellà
Titulació: Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [4314947]
Pla d'estudis: Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [1273]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
5 p, 104.6 KB

Anglès
4 p, 103.3 KB

Castellà
4 p, 104.7 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2021-07-02, darrera modificació el 2023-02-01



   Favorit i Compartir