Física de l'Estat Sòlid [100175]
Costa Quintana, Joan
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències

Título variante: Solid State Physics
Título variante: Física del Estado Sólido
Fecha: 2021-22
Resumen: Introducció a les propietats més bàsiques dels sòlids cristal·lins. Primer cal saber que és un cristall, per després estudiar les seves propietats fonamentals, així com el comportament dels fonons i dels electrons.
Resumen: Introduction to the most basic properties of crystalline solids. First, it is necessary to know what is a crystal, and then study its fundamental properties, as well as the behavior of phonons and electrons.
Resumen: Introducción a las propiedades más básicas de los sólidos cristalinos. Primero hay que saber que es un cristal, para luego estudiar sus propiedades fundamentales, así como el comportamiento de los fonones y los electrones.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català, anglès, castellà
Titulación: Física [2500097]
Plan de estudios: Grau en Física [1281] ; Grau en Física i Grau en Matemàtiques [1286] ; Grau en Física i Grau en Química [1287] ; Grau en Física i Grau en Química [1434]
Documento: Objecte d'aprenentatge



Català
4 p, 102.8 KB

Anglès
4 p, 102.6 KB

Castellà
4 p, 103.3 KB

El registro aparece en las colecciones:
Materiales académicos > Guías docentes

 Registro creado el 2021-07-09, última modificación el 2023-01-21



   Favorit i Compartir