Psicologia de la Percepció Aplicada a la Publicitat i a les Relacions Públiques [103129]
Vinyals Ros, Albert
Conill Purgimon, Berta
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Psychology of Perception Applied to Advertising and Public Relations
Títol variant: Psicología de la Percepción Aplicada a la Publicidad y a las Relaciones Públicas
Data: 2021-22
Resum: S'espera que l'estudiant, al finalitzar el seu estudi sigui capaç de: Comprendre la importància dels coneixements psicològics per a adaptar-se al comportament de les persones consumidores. Identificar les característiques perceptives de les produccions publicitàries i per a utilitzar-les en la creació de materials publicitaris. Conèixer la importància de la investigació i el mètode científic per a l'obtenció de dades. Comprendre el funcionament de processos psicològics bàsics implicats en el comportament del consumidor, tals com l'atenció, la percepció, la sensació, l'aprenentatge i la memòria Comprendre el funcionament de processos psicològics implicats en la presa de decisions, en especial les emocions. Introduir la perspectiva de gènere en la percepció publicitària. Fomentar l'actitud i el pensament crític Fomentar el respecte a l'ètica en l'exercici de la professió.
Resum: It is expected that at the end of the study of the subject the students will be able to: Identify the perceptual characteristics of advertising productions and use them in the analysis and creation of advertising materials. Know the importance of the research for the obtaining of data and conclusions applying the contents of Psychology of perception to Publicity and Public Relations. Identify the perceptual characteristics of advertising productions to use them in the creation of advertising materials Know the importance of research and the scientific method to obtain data. Understand the functioning of basic psychological processes involved in consumer behavior, such as attention, perception, sensation, learning and memory Understand the functioning of psychological processes involved in decision-making, especially emotions. Introduce the gender perspective in advertising perception. Encourage attitude and critical thinking Promote respect for ethics in the exercise of the profession.
Resum: Se espera que el estudiante, al finalizar su estudio sea capaz de: Comprender la importancia de los conocimientos psicológicos para adaptarse al comportamiento de las personas consumidoras. Identificar las características perceptivas de las producciones publicitarias para utilizarlas en la creación de materiales publicitarios. Conocer la importancia de la investigación y el método científico para la obtención de datos. Comprender el funcionamiento de procesos psicológicos básicos implicados en el comportamiento del consumidor, tales como la atención, la percepción, la sensación, el aprendizaje y la memoria Comprender el funcionamiento de procesos psicológicos implicados en la toma de decisiones, en especial las emociones. Introducir la perspectiva de género en la percepción publicitaria. Fomentar la actitud y el pensamiento crítico Fomentar el respecto a la ética en el ejercicio de la profesión.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català, anglès, castellà
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Pla d'estudis: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
5 p, 108.4 KB

Anglès
6 p, 107.1 KB

Castellà
5 p, 107.8 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2021-07-09, darrera modificació el 2023-01-21



   Favorit i Compartir