Direcció de Comptes [103162]
Lavilla Raso, Montse
Places Fernando, Mireya
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Accounts Management
Títol variant: Dirección de Cuentas
Data: 2021-22
Resum: • Coneixement figura director de comptes • Acostament al sector de les agències • Planificació estratègica: insights, benchmark, brand awareness, brand positioning. • Creació estratègia i pla de comunicació • Noves estratègies en below the line i Internet • Eines per a presentacions. Saber vendre i presentar.
Resum: • Knowledge of the account manager figure • Approach to the agency sector • Strategic planning: insights, benchmark, brand awareness, brand positioning. • Creation of strategy and communication plan • New strategies below the line and the Internet • Presentation tools. Know how to sell and present.
Resum: • Conocimiento figura director de cuentas • Acercamiento al sector de las agencias • Planificación estratégica: insights, benchmark, brand awareness, brand positioning. • Creación estrategia y plan de comunicación • Nuevas estrategias en below the line e Internet • Herramientas para presentaciones. Saber vender y presentar.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català, anglès, castellà
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Pla d'estudis: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
4 p, 100.1 KB

Anglès
3 p, 99.0 KB

Castellà
3 p, 100.0 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2021-07-09, darrera modificació el 2024-03-11



   Favorit i Compartir