Gestió de Continguts Multimèdia i Interactius [104986]
Tejedor, Santiago
Portalés Oliva, Marta
Ortuño Iserte, Xavier
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Multimedia and Interactive Content Management
Títol variant: Gestión de Contenidos Multimedia e Interactivos
Data: 2021-22
Resum: L'assignatura té com a principal objectiu el coneixement, anàlisi i maneig de la comunicació digital (especialment, per cibermitjans i xarxes socials) mitjançant l'adquisició d'habilitats en la concepció, el disseny i la producció de continguts digitals de diferent tipus, la seva publicació i difusió en el ciberespai. En aquest sentit, els objectius es concreten en: 1. Reflexionar sobre els fonaments de la comunicació digital. 2. Conèixer les pautes d'escriptura per a pantalles. 3. Estudiar els paràmetres de disseny de continguts digitals. 4. Familiaritzar-se amb les principals plataformes i eines. 5. Conèixer dinàmiques d'estratègia digital. 6. Assimilar els fonaments de SEO i analítica web. 7. Estudiar la identitat digital: Branding i mitjans. 8. Conèixer pautes per a la gestió de crisi comunicatives. 9. Aplicar rutines de producció a cibermitjans. 10. Estudiar bones pràctiques i analitzar les tendències de el sector.
Resum: The main objective of the subject is the knowledge, analysis and management of digital communication (especially for cybermedia and social networks) through the acquisition of skills in the conception, design and production of different types of digital content, its publication and dissemination in cyberspace. In this sense, the objectives are as follows: 1. Reflecting on the fundamentals of digital communication. 2. To learn the guidelines for writing for screens. 3. To study the parameters of digital content design. 4. To become familiar with the main platforms and tools. 5. To learn the dynamics of digital strategy. 6. To assimilate the basics of SEO and web analytics. 7. Study digital identity: branding and media. 8. Know guidelines for managing communication crises. 9. Apply production routines in cybermedia. 10. Study good practices and analyse trends in the sector.
Resum: La asignatura tiene como principal objetivo el conocimiento, análisis y manejo de la comunicación digital (especialmente, para cibermedios y redes sociales) mediante la adquisición de habilidades en la concepción, el diseño y la producción de contenidos digitales de diferente naturaleza, su publicación y difusión en el ciberespacio. En este sentido, los objetivos se concretan en: 1. Reflexionar sobre los fundamentos de la comunicación digital. 2. Conocer las pautas de escritura para pantallas. 3. Estudiar los parámetros de diseño de contenidos digitales. 4. Familiarizarse con las principales plataformas y herramientas. 5. Conocer dinámicas de estrategia digital. 6. Asimilar los fundamentos de SEO y analítica web. 7. Estudiar la identidad digital: Branding y medios. 8. Conocer pautas para la gestión de crisis comunicativas. 9. Aplicar rutinas de producción en cibermedios. 10. Estudiar buenas prácticas y analizar las tendencias del sector.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català, anglès, castellà
Titulació: Periodisme [2501933]
Pla d'estudis: Grau en Periodisme [1432]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
5 p, 112.2 KB

Anglès
5 p, 111.8 KB

Castellà
5 p, 111.2 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2021-07-09, darrera modificació el 2023-01-21



   Favorit i Compartir