Territoris de l'Art Contemporani com a Espais d'Aprenentatge [106074]
Paris Romia, Gemma
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Título variante: Regions of Contemporary Art as Learning Spaces
Título variante: Territorios del Arte Contemporáneo como Espacios de Aprendizaje
Fecha: 2021-22
Resumen: Aprendre les potencialitats educatives de diferents tipologies de les institucions culturals: museus, centres d'art, galeries, etc. Accedir a recursos per la intervenció educativa des dels contextos culturals. Crear sinergies entre institucions educatives i institucions culturals.
Resumen: Learn the educational potential of different types of cultural institutions: museums, art centers, galleries, etc. Access resources for educational intervention from arts education. Create synergies between educational institutions and cultural institutions.
Resumen: Aprender las potencialidades educativas del arte a través de experiencias de diferentes tipologías de las instituciones culturale Acceder a recursos para la intervención educativa desde la educación artística. Crear sinergias entre instituciones educativas e instituciones culturales.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català, anglès, castellà
Titulación: Educació Infantil [2500797] ; Educació Primària [2500798]
Plan de estudios: Grau en Educació Primària [1140] ; Grau en Educació Infantil [847] ; Grau en Educació Primària [896]
Documento: Objecte d'aprenentatge



Català
5 p, 106.4 KB

Anglès
4 p, 104.0 KB

Castellà
5 p, 105.6 KB

El registro aparece en las colecciones:
Materiales académicos > Guías docentes

 Registro creado el 2021-07-09, última modificación el 2023-07-22



   Favorit i Compartir