Estratègia Digital i Posicionament de Continguts Periodístics [43967]
Pulido, Cristina
Giraldo Luque, Santiago
Perceval Verde, Josep Maria
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Additional title: Digital Strategy and Positioning of Journalistic Content
Additional title: Estrategia Digital y Posicionamiento de Contenidos Periodísticos
Date: 2021-22
Abstract: Aquest mòdul consisteix en l'estudi de l'estratègia de posicionament en el mercat digital dels productes periodístics. El mòdul permet comprendre i analitzar les eines de posicionament digital que beneficien en l'exercici del periodisme en l'actualitat. Es planteja estudiar tant aquests elements d'estratègia digital, com els professionals que s'han incorporat als mitjans arran de les noves necessitats derivades dels canvis en la professió periodística, com els community managers i especialistes en la participació de l'audiència.
Abstract: This module consists of the study of the positioning strategy in the digital market of journalistic products. The module allows to understand and analyze the tools of digital positioning that benefit in the practice of journalism today. It is proposed to study both elements of digital strategy, as professionals who have joined the media as a result of new needs arising from changes in the journalistic profession, such as community managers and specialists in audience participation.
Abstract: Este módulo consiste en el estudio de la estrategia de posicionamiento en el mercado digital de los productos periodísticos. El módulo permite comprender y analizar las herramientas de posicionamiento digital que benefician en el ejercicio del periodismo en la actualidad. Se plantea estudiar tanto dichos elementos de estrategia digital, como los profesionales que se han incorporado a los medios a raíz de las nuevas necesidades derivadas de los cambios en la profesión periodística, como los community managers y especialistas en la participación de la audiencia.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Language: Català, anglès, castellà
Studies: Periodisme i Innovació en Continguts Digitals [4316493]
Study plan: Màster Universitari en Periodisme i Innovació en Continguts Digitals [1392]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
6 p, 122.0 KB

Anglès
6 p, 121.3 KB

Castellà
6 p, 122.1 KB

The record appears in these collections:
Course materials > Course guides

 Record created 2021-07-09, last modified 2023-04-21



   Favorit i Compartir