Students' perspective on the use of a jigsaw reading activity
Gallardo Ferrer, Nuria
Dooly, Melinda, dir.
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Publicació: Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2021
Descripció: 288 pag.
Resum: The aim of this master's Dissertation is to analyse the students' perspective on the use of innovative teaching methodologies, more specifically, on the jigsaw reading activity. This paper's main objective is to disclose whether the jigsaw reading activity is useful rather than avoidable according to the learners' opinion through action research. Both qualitative and quantitative data were collected in order to investigate the topic throughout a survey and a focus group. Once the results were analysed, the paper concludes with the statement that the students' perspective on the use of the jigsaw reading activity is mostly positive.
Resum: El objetivo del presente Trabajo de Fin de Máster es analizar la perspectiva de los estudiantes sobre el uso de metodologías de enseñanza innovadoras, más concretamente, sobre la actividad de lectura en puzle (o jigsaw reading). La finalidad del presente estudio es averiguar si la actividad de lectura en puzle es útil o, por el contrario, evitable según la opinión de los aprendices mediante un estudio de investigación-acción. Se han recogido tanto datos cuantitativos como cualitativos con el fin de investigar el tema mediante una encuesta y un grupo de debate. Una vez analizados los resultados, el presente trabajo concluye con la afirmación de que la perspectiva de los estudiantes sobre el uso de la actividad de lectura en puzle es mayormente positiva.
Resum: L'objectiu del present Treball de Fi de Màster és analitzar la perspectiva dels estudiants sobre l'ús de metodologies d'ensenyament innovadores, més concretament, sobre l'activitat de lectura en puzle (o jigsaw reading). La finalitat del present estudi es esbrinar si l'activitat de lectura en puzle és útil o, pel contrari, evitable segons l'opinió dels aprenents mitjançant un estudi d'investigació-acció. S'han recollit tant dades quantitatives com qualitatives amb la finalitat d'investigar el tema mitjançant una enquesta i un grup de debat. Un cop analitzats els resultats, el present treball conclou amb l'afirmació que la perspectiva dels estudiants sobre l'ús de l'activitat de lectura en puzle és majorment positiva.
Nota: Màster Universitari en Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria. Creative Commons
Llengua: Anglès
Titulació: Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [4310486] ; Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [4314496]
Pla d'estudis: Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [939] ; Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [942]
Matèria: Jigsaw reading ; Innovation ; Interaction ; Collaborative learning ; Students' perspective ; Lectura en puzle ; Innovación ; Interacción ; Aprendizaje colaborativo ; Perspectiva del estudiante ; Innovació ; Interacció ; Aprenentatge col·laboratiu ; Perspectiva de l'estudiant



288 p, 2.7 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de recerca i projectes de final de carrera > Ciències de l'Educació, TFM

 Registre creat el 2021-07-12, darrera modificació el 2021-09-11



   Favorit i Compartir