Creativitat Gràfica [103147]
Balbuena Palacios, Maria Leonor
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Additional title: Graphic Creativity
Additional title: Creatividad Gráfica
Date: 2021-22
Abstract: La CREATIVITAT GRÀFICA és la capacitat de trobar solucions creatives als problemes que planteja la comunicació a través de productes gràfics. Per això, la imatge és fonament per al desenvolupament de propostes de comunicació creatives i d'impacte visual. CREATIVITAT GRÀFICA té com a objectiu aplicar la imatge, des de la fotografia, a un projecte gràfic publicitari. L'assignatura aborda el procés de la realització de peces gràfiques i visuals de caràcter publicitari des de la conceptualització, fins a l'art final. Principals objectius formatius: Coneixements bàsics de tecnologia i llenguatge visual. Procés de producció i creació fotogràfica dins de l'àmbit publicitari. Revelatge digital i retoc bàsic aplicat al seu ús publicitari. Activitats sobre il·luminació artificial aplicada a produir imatges publicitàries. Anàlisi i ús de la imatge. Creació i realització de missatges gràfics publicitaris creatius.
Abstract: GRAPHIC CREATIVITY is the ability to find creative solutions to the problems posed by communication through graphic products. For this reason, the image is the foundation for the development of creative communication proposals with visual impact. GRAATIC CREATIVITY aims to apply the image, from photography, to a graphic advertising project. Assignatura addresses the process of making graphic and visual pieces of an advertising nature from conceptualization to final art. Main training objectives: Basic knowledge of technology and visual language. Photographic production and creation process within the advertising field. Digital development and basic retouching applied for advertising use. Activities on artificial lighting applied to produce advertising images. Analysis and use of the image. Creation and realization of creative advertising graphic messages.
Abstract: La CREATIVIDAD GRÁFICA es la capacidad de encontrar soluciones creativas a los problemas que plantea la comunicación a través de productos gráficos. Por ello, la imagen es fundamento para el desarrollo de propuestas de comunicación creativas y de impacto visual. CREATIVIDAD GRÁFICA tiene como objetivo aplicar la imagen, desde la fotografía, a un proyecto gráfico publicitario. La asignatura aborda el proceso de la realización de piezas gráficas y visuales de carácter publicitario desde la conceptualización, hasta el arte final. Principales objetivos formativos: Conocimientos básicos de tecnología y lenguaje visual. Proceso de producción y creación fotográfica dentro del ámbito publicitario. Revelado digital y retoque básico aplicado su uso publicitario. Actividades sobre iluminación artificial aplicada a producir imágenes publicitarias. Análisis y uso de la imagen. Creación y realización de mensajes gráficos publicitarios creativos.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Language: Català, anglès, castellà
Studies: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Study plan: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
5 p, 104.8 KB

Anglès
4 p, 102.6 KB

Castellà
4 p, 103.0 KB

The record appears in these collections:
Course materials > Course guides

 Record created 2021-07-16, last modified 2023-01-21



   Favorit i Compartir