Màrqueting Digital [104741]
Lecha Salvador, Mercedes
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Título variante: Digital Marketing
Título variante: Marketing Digital
Fecha: 2021-22
Resumen: • Introduir a l'alumnat en l'estudi de les principals estratègies de comercialització digital de productes, serveis i marques en l'àmbit de la comunicació. • Aprofundir en l'anàlisi de l'ecosistema digital i ús de les principals aplicacions de màrqueting digital: plataformes, tècniques i recursos web. • Abordar reflexions sobre el perfil de l'usuari (prosumidor) i els seus principals hàbits d'ús i consum de productes comunicatius digitals. • Conèixer i analitzar les principals tendències del sector i la seva aplicació: Inobound màrqueting, advergaming, Brand journalism, blog màrqueting, storytelling, e-business, mobile màrqueting, e-commerce, des d'una perspectiva professional.
Resumen: To introduce students to the study of the main digital marketing strategies for products, services and brands in the field of communication. To deepen the analysis of the digital ecosystem and the use of the main digital marketing applications: platforms, techniques and web resources. Address reflections on the user profile (prosumer) and their main habits of use and consumption of digital communication products. Know and analyse the main trends in the sector and their application: Inobound marketing, advergaming, brand journalism, blog marketing, storytelling, e-business, mobile marketing, e-commerce, from a professional perspective.
Resumen: Introducir al alumnado en el estudio de las principales estrategias de comercialización digital de productos, servicios y marcas en el ámbito de la comunicación. Profundizar en el análisis del ecosistema digital y uso de las principales aplicaciones de marketing digital: plataformas, técnicas y recursos web. Abordar reflexiones sobre el perfil del usuario (prosumidor) y sus principales hábitos de uso y consumo de productos comunicativos digitales. Conocer y analizar las principales tendencias del sector y su aplicación: Inobound marketing, advergaming, Brand journalism, blog marketing, storytelling, e-business, mobile marketing, e-commerce, desde una perspectiva profesional.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català, anglès, castellà
Titulación: Comunicació Interactiva [2503873]
Plan de estudios: Grau en Comunicació Interactiva [1423]



Català
4 p, 106.1 KB

Anglès
4 p, 105.8 KB

Castellà
4 p, 105.9 KB

El registro aparece en las colecciones:
Materiales académicos > Guías docentes

 Registro creado el 2021-07-16, última modificación el 2021-07-23



   Favorit i Compartir