Emprenedoria i Creació d'Empreses [104747]
Lecha Salvador, Mercedes
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Entrepreneurship and Company Creation
Títol variant: Emprendimiento y Creación de Empresas
Data: 2021-22
Resum: Aprendre a desenvolupar un pla d'empresa a partir d'una idea pròpia. Trobar oportunitats en un mercat donat a partir del seu estudi i del maneig de tècniques de foment de la creativitat. Conèixer els aspectes jurídics i legals essencials de l'àmbit de les empreses. Explicar com la innovació s'ha convertit en un motor del canvi econòmic i social, i de quina manera aquesta innovació afecta a la tipologia i les característiques internes i externes de les empreses que es creen. Analitzar iniciatives d'èxit i bones pràctiques desenvolupades per emprenedors en l'àmbit de la comunicació digital. Estudiar els aspectes gerencials i econòmics bàsics de la gestió empresarial, així com les qüestions ètiques bàsiques que convé considerar en una empresa.
Resum: Learning to develop a business plan based on one's own idea. Find opportunities in a given market based on their study and the use of techniques to promote creativity. To learn the essential legal and juridical aspects of business. Explain how innovation has become a driving force for economic and social change, and how this innovation affects the typology and internal and external characteristics of the companies that are created. Analyse successful initiatives and good practices developed by entrepreneurs in the field of digital communication. Study the basic managerial and economic aspects of business management, as well as the basic ethical issues that should be considered in a company.
Resum: Aprender a desarrollar un plan de empresa a partir de una idea propia. Encontrar oportunidades en un mercado dado a partir de su estudio y del manejo de técnicas de fomento de la creatividad. Conocer los aspectos jurídicos y legales esenciales del ámbito de las empresas. Explicar cómo la innovación se ha convertido en un motor del cambio económico y social, y de qué manera dicha innovación afecta a la tipología y las características internas y externas de las empresas que se crean. Analizar iniciativas de éxito y buenas prácticas desarrolladas por emprendedores en el ámbito de la comunicación digital. Estudiar los aspectos gerenciales y económicos básicos de la gestión empresarial, así como las cuestiones éticas básicas que conviene considerar en una empresa.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català, anglès, castellà
Titulació: Comunicació Interactiva [2503873]
Pla d'estudis: Grau en Comunicació Interactiva [1423]



Català
4 p, 103.4 KB

Anglès
4 p, 103.2 KB

Castellà
4 p, 102.7 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2021-07-16, darrera modificació el 2021-07-23



   Favorit i Compartir